اس ام اس خیانت و بی معرفتی جدید

به هیچ روزی پس ات نمی دهم ، به هیچ ساعتی ، به هیچ دقیقه ای ، به هیچ ، هیچی ! سخت چسبیده ام تمامت را . معنای شکست می شوی بعد از من / سروی که نشست می شوی بعد از من / من زنده به گور می شوم بعد از تو / تو مرده پرست می شوی بعد از من .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

بگو با من چه دردی داری ای دل / که هر شب تا سحر بیداری ای دل / گلت را شاید از غم ها سرشتند / که از خود هم تو در آزاری ای دل . غرق ترانه میشوم از نگاه گاه گاه تو / کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو . جالب است ! ثبت احوال همه چیز را در شناسنامه ام ثبت کرده است به جز احوالم (حسین پناهی) یک گوشه نشسته ام پر از تشویشم / نقاشی چشمان تو هم در پیشم / زیباتر از آنی که تصور بکنم / من جز تو به هیچکس نمی اندیشم . سلام ، مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس چگونه شب ها آسوده می خوابد ! وقتی "گذر زمان" دیدار را به اتفاق می سپارد باید قدر "باهم بودن" را دانست . اگر دلت یک لحظه در صد سال یاد من کند ، بی شک دل من در تمام عمر به یادت می تپد پر شور !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, | 12:19 | تیموررضائی شهریور |